fredag 19 augusti 2011

Den som väntar på foton...

Ja, jag vet att jag utlovat bilder här på bloggen och jag jobbar allt jag kan för att fixa det! Jag har ingen privat dator hemma för tillfället och det är inte helt populärt att ladda över 2000 privata bilder på jobbservern, har det visat sig. Jag hade tänkt att lite i smyg bara låta bilderna liksom "studsa" över dit en kort, kort period (några i taget och sedan plocka bort dem när de publicerats) men det första jag ser när jag öppnar intranätet när jag kommer till jobbet är en stilla vädjan från IT-avdelningen om att folk ska ge f-n i att spara ner privata bilder på jobbservern. Hm. Dålig timing alltså. Och eftersom jag inte vill förstöra den fina relation jag byggt upp med IT-killarna och genom vilken jag får finfin förur i supportköer har jag nu införskaffat en extern hårddisk i väntan på den nya datorn (ska köpa en ny, privat dator inom kort).Så snart den dyker upp kan jag börja pyssla med alla minneskorten på riktigt.
Och då ni.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar